25 saker du inte visste om Paris Hilton!


 Paris Hilton delar med sej av 25 saker vi slår vad om att du inte visste! Så himla kul, vilka 25 saker vet ingen om dej? Dela med dej!

Paris Hiltons lista:

1. Jag älskar scrapbooking och gör album som present till mina vänner
2. Jag är född i NYC och växte upp på ett hotell.
3. Jag är en fantastisk kock. Jag är väldigt duktig på att göra stora frukostar men min specialare är lasagne.
4. Jag har spelat piano sen jag var fem år.
5. Jag har naturligt lockigt hår.
6. Katy Perrys musik får mej alltid på gott humör och får mej att vilja dansa.
7. Jag har råttor som husdjur.
8. Jag älskar äpplemos.
9. Min mest värdefulla ägodelar är klänningarna min mormor givit mej.
10. När jag var liten brukade min mamma straffa mej genom att dra ur min privata telefon.
11. Jag har sett There's Something About Mary otaliga gånger.
12. Mina fastrar (Kim och Kyle Richards) är på The Real Housewives of Beverly Hills, och det är en av mina favoritprogram!

13. Jag var en high school cheerleader.
14. Jag äger mitt eget motorcykel team, och de vann sin första tävling i Frankrike denna vecka!
15. Jag älskar Forever 21.
16. Jag är riktigt bra skidåkning.
17. Jag var vegan i två år.
18. Jag gillar att fiska.
19. Elizabeth Taylor var min gammelfaster. (Taylor gifte sej Conrad Hilton, Jr från 1950 till 1951).
20. Jag har en licens racerbil.
21. Jag älskar att rita. Jag brukar alltid skissa mönster för min handväska och skor linjer.
22. Jag kan spela fiol.
23. Jag älskar att göra spratt på människor.
24. Jag talar franska men vill lära mej fler språk.
25. Jag är en våghals och älskar att hoppa fallskärm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0