tråkar...

just nu så sitter jag o tråkar... har känt mej ganska så aktiv på bloggen på sistonde faktiskt! haha :) i helgen så har jag varit med Hanna och sånt, hon sov hos mej ifrån i måndags till idag tror jag att de var, haha, kommer inte ihåg :o
aja, just nu så sitter jag i köket och ska gå och tvätta håret, sen efter de tror jag de blir film, vet ej vilken riktigt än :)
Hanna undrar jag var hon tog vägen på msn, vi cammade och helt plötsligt så somnade hon, och då låg hon där med cammen på i ca 2 timmar kanske och sen helt plötsligt så loggade hon ut utan att jag såg de, aja hon kanske vaknade, men ändå. idag så har jag varit i skolan, efter de varit lite på stan och sånt och sen hemma med Hanna. sen när hon drog vid.. ja vad kan de ha varit typ vid kvart i 5 kanske så åkte hon hem och då har jag suttit vid datorn och gjort lite olika. imorn så är de torsdag, då har vi redovisningskväll i skolan, haha fan vad pinsamt! nejvars :) efter de vet jag ej vad jag ska göra, förhoppningsvis träffa Hanna :) och sen har vi studiedag på fredag bara för att vi är i skolan ifrån klockan åtta på morgonen till halv tre på eftermiddagen och kommer tillbaks klockan 6-8 sen på kvällen. jag har så jäääävla tråkigt just nu! haha aja nu ska jag inte sitta och klaga.. äh fan jag tar en dusch ist, ja de gör jag, haha. ha de bra, få se om jag bloggar imorn, inte omöjligt att jag tittar in en stund kanske. pusshej

dagens låt: popular


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0