Right Now

just nu så har jag precis kollat färdigt på melodifestivalen - andra chansen. så nu kollar jag på "a lot like love" med amanda peet som går på 4an, den är så jävla bra! :) längesen jag såg den. aja, nu ska jag upp och duscha, sen packa och kolla lite på filmen eller något annat. efter de ska jag till Hanna och sova där tills på måndag :) idag så har jag inte gjort så mkt, sovit över med hanna ifrån igår tills idag hos mej och sen mublerat & städat mitt rum sen ca klockan ett idag tills klockan halv åtta eller något, så jävla jobbigt! men nu är de fint där. aja, nu ska jag dra, pusshej! :)

dagens låtar:

Cry - Kelly Clarkson

Oh My God! - The Moniker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0