Lite planer framåt

idag är det onsdag och då händer de väl inte något särskilt? klockan är ju snart halv 7 på kvällen. haha och förresten så ska jag berätta en grej! haha, hanna och jag kom försent te skolan idag. liksom de var såhär, vi missade första bussen vid halv åtta och då fick vi gå tbx hem till mej som tar 10min, vi gick hem och sen åt vi frukost och kollade busstabellen när nästa buss gick, den gick 9.14 så vid nio började vi gå ner och de tog ju 10min som planerat då, och sen är klockan då 10 över nio. min mamma skickar sms och frågar om vi är på bussen, jag bah: nej, vadårå? "den ska ju vara hos er vid 9.03" haha ojdå! vi orkar inte gå in igen och vänta på nästa buss som går halv 11, vi har ju liksom redan missat engelska, kemi och lite av matten och sånt. så min mamma åker ifrån jobbet och skjutsar oss till stan och där missade vi bussen till skolan oxå, haha jag skojja! då åkte vi med bussen till skolan vid 9.40 och sen så kom vi till skolan kanske typ kvart,tio i eller något och då hade vi matte, tråkigt :) men aja, haha så såg min morgon ut idag då! haha :)

fredag: slutar tio i ett så då följer jag med Hanna, hon ska ta piercing i örat, och sen ska hon träna och sen ska vi på stan och sen sova hos henne.

lördag: bio med hanna, vi ska se "Hur många lingon finns det i världen" ? hehe(: de ska bli kul, och sen åker vi hem till mej och sover där.

2a april: ULLARED MED HANNA (mamma,pappa) !! :D<3

shihuu vilken rolig vecka + senare!!

juste engelska prov imorn oxå då.. haha missade ett engelska prov idag så jag får göra två imorn ist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0