Redovisningskvällen

... gick hem hos min och Hannas pappa,, verkligen!! haha dom vill att vi startar band! haha :) vi ska fira min pappas 50-årsfest i sommar och då ska vi ha lite allsång tyckte min pappa, haha. det var jätte kul att många sa att jag var bra, blir så jävla glad, hehe! redovisningskvällen var ganska så rolig, kom hem för en halv timme sen, hihi :) det gick jättebra tycker jag! vart lite kallt emot slutet bara, men annars var det varmt och jätte skönt! ikväll så blir det nog att sitta vid datorn, är ju lediga nu i sex dagar juh! yeees! och imorn så ska jag åka te hanna 10.30 för vi ska till linköping och shoppa lite grann! det kanske blir någon film ikväll också, man vet ju aldrig. aja ha det bra, ps: jag ska nog börja skriva lite om vad jsg gör om dagarna nu, och inte bara Lady GaGa, Beyoncé, m.fl och sånt, aja kraam!

Trackback
RSS 2.0