Dagen

dagen har varit bra. varit i linköping simhall med klassen och efter de så drog hanna och jag te McDonald's och käka, gick bara till ett idag, lyx! ikväll så ska 9orna i skolan ha bal och jag väntar på skjutsen (av hanna och hennes föräldrar) att komma och hämta mej, 8orna ska ju servera dom ikväll klockan 7 :) vi ska vara där kvart i 6, vi ska lära oss att servera och sånt. så jag har svarta nylon strumpor, svart kort kjol och ett vitt linne och sen ska jag få låna en vit skjorta, det är ju inte direkt något som man har hemma, haha :) och sen så ska Hanna sova hos mej ikv, de ska bli kul! och sen imorn så är det nog ganska slappt i skolan och sen på fredag så slutar vi !! yees! då ska ni få se bilden ifrån avslutningen och sånt. och jag och hanna ska hålla i allsången imorn ikväll på avslutningen, och jag är jätte hes, kan knappast prata, och jag lovar, det är värre än värst, det blir bara sämre och sämre :( aja, nu kommer dom. och här är en nytagen bild. ha det bra, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0