Mer om Amy Winehouse död

skrivet på posh24 inatt 00:40 !

Mer information om den brittiska Soulartisten Amy Winehouses tragiska död har släppts, inklusive foton från när det privata ambulansteamet anlände till hennes hem i Camden Square i London för ett par timmar sen för att transportera hennes kropp till bårhuset.

Enligt källor, var Amys pappa Mitch ombord på ett plan till NYC när tragedin ägde rum. Han fick reda på nyheten då han landat, och ställde då genast in sin kommande spelning i NYC och hoppade på första plan tillbaka till England för att sörja med sin familj.

Men hennes familj är inte de enda som sörjer hennes död. Flera hundra sörjande fans har under de senaste timmarna samlats utanför hennes hem och en våg av kändisar har redan hunnit beklaga sorgen, bland annat David Beckham, Ashton Kutcher, Demi Moore, Gene Simmons, Rihanna, Ricky Martin, Jessica Alba, Jessie J, Ronan Keating, Pete Wentz, LeAnn Rimes, Emma Bunton, Lily Allen, P!nk och mest anmärkningsvärt Kelly Osbourne, som tweetade: “Jag kan knappt andas just nu för att jag gråter så mycket jag har precis mist en av mina bästa vänner. jag älskar dej föralltid Amy & kommer aldrig att glömma det riktiga du!"

Som en hyllning till Amy, kan ni kolla in denna video av hennes sista stund uppe på scen. Även om hon inte själv sjöng, såg hon genuint glad ut när hon hejade på sin guddotter Dionne Bromfield.

Må hon vila i frid.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0