jag babblar på lite.. :)

idag så har jag sovit tills halv 11 eller något, och sen så har jag varit hos mormor idag med mamma oxå :) idag så åkte hanna till spanien då.. :)

och fan nu börjar det åska & blixtra igen då, så det kanske inte blir film så länge till då om det blir värre... men aja, nu så har jag tittat in här en stund då! jag kollade nyss på en film med Julia Roberts som heter "Erin Brockovich" , såg den för första gången och den var riktigt bra, men lång, fan två timmar! :O men aja:) det var en sann film och den var ganska så bra tyckte jag ju som jag skrev. jag blir jätte varm av att sitta i mitt rum aså! det är sjukt varmt här!!... och imorn så blir det fest då! 50 och 60 - årsfest hos min moster och hennes man då, ska bli skit kul! så då ska jag förmodligen ta med min kamera dit så det kanske blir lite bilder ifrån det då, och sen så kanske det blir någon bild på mej imorgon med, har inte orkat fixa mej för att ta en bild, men imorn så blir det kanske en ny bild på mej :D beror på hur bilderna blir... hoppas dom blir bra iallafall! aja, vi får se... :) men nu så ska jag fortsätta kolla på film, ha en trevlig natt ! godnatt, puss


ååhh shieet hittade en bild på Linda Bengtzing på posh som heelt ofixad! usch vad ful hon e... :O


en fixad bild på Linda ifrån 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0