Bilder ifrån igår

Haha lite festbilder då :) lovade ju att ni skulle få se en bild på mej, men dom vart inte så jätte bra... men skitsamma... :)


sätter dit lösnaglar innan vi åker


innan vi åkte, bilden kanske inte blev den bästa (oförberädd).


blundade xd


in-zoomning på mina naglar


in-zoomning på naglarna igen


på festen




födelsedagsbarnet i gult


Pappa








dans



det var riktigt kul! fast roligast blev det i slutet när mamma, moster, jag & morbrors fru dansade och sjöng med själva på dansgolvet till bland annat låtarna:
-Girls Just Wanna Have Fun
-Summer Nights
-You're The One That I Want
-Cara Mia
-Believe
-Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
med flera, haha imorse hade jag jäätte ont i vaderna, så ont att jag inte kunde gå.. men nu är det bättre :)
och vi åkte taxi hem igår och var hemma vid 02.18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0