Morron hund!

haha den här morgonen började lite konstigt. vaknade ungefär 20 över åtta och ville ligga lite kvar i sängen för man går ju aldrig upp direkt, jag är ju ensam hemma och helt plötsligt så hör man mitt i all tystnad massa kass-steg upp för trappan, haha, jag hade stängt till mitt rum, men min hund puttade upp dörren med nosen sen kom han in i mitt rum och var jätte glad och jäääääätte anfådd, haha:) jag gick upp och sen följde honom ner (han får nämligen inte vara på övervåningen p.g.a av att han typ har ramlat elr något, han är ganska gammal). sen släppte jag ut honom i trädgården, för det var nog de som man ville, vrf skulle han liksom kommit upp annars ?

aja just nu så ska jag upp och duscha, sen ner och kolla på nya filmer. det blev en ny igår kväll innan jag skulle sova och det var "Sommaren Med Göran" den var väl sudär, trodde den skulle vart bättre, men aja man kan ju inte få allt!


så här söt var han när han kom fram te sängkanten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0