Dagen

hejhej, typ nyss vaknat för ca 10 min sen :) nu ska jag äta smörgåstårtbiten som vart kvar sen igår, haha ;) igår blev det filmen Suburban Girl med Sarah Michelle Gellar, kollade i ca en halvtimma sen stängde jag av och sov, den var liksom inget vidare, så den rekomenderar jag speciellt INTE, det var typ några grejer i den som var roliga, fast det var hennes kompis som sa dom inte Sarah Michelle Gellar. aja, idag blire och åka te City Gross med familjen klockan 5 eller något antar jag så jag börjar sminka mej vid 4 eller något. efter de så blire hem och sen typ äta, sen vet jag ej , kanske bloggar lite senare om jag har lust. aja nu ska jag dra upp och kolla färdigt på filmen och äta! kanske blir någon mer, har ju bara en timma kvar av filmen. ha det bra, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0