Dagen + lite planering för helgen!

just nu så ska mamma & pappa sova, blir ensam vaken här i huset. min katt la sej precis i mitt knä fast jag tänkte stänga av datorn och gå upp och glo på en film. dagen har varit bra, folk här hela dagen, haha! då var den 50-årsdagen avklarad då! Grattis ännu en gång då pappa. jadu.. mycket tårta idag med, mums! :) men ialf, nu blir det någon NY film, vet inte riktigt vilken än, har ju massor som jag inte har sätt o välja på mitt rum, puss och godnatt med er!

i helgen kommer släkten och firar pappa då, då blir det o sminka till sej lite. imorn blire city gross och smink då igen då.. idag har jag bara haft lite mascara på mej, syns knappt, bra med lov, då slipper man sminka sej! det är rätt så skönt! jag är sugen på någonting med.. :( får ta ett glas vatten kanske och gå upp och kolla på film, all dricka är typ slut och jag orkar inte gå ut i garaget och hämta mera. Hanna har sovit här inatt, men nu ska hon sova hos sin moster i några dagar, så vi får ses på typ söndag eller något. ska väl bli kul att träffa släkten i helgen, fast träffade dom ju för inte alls längesen, åtminstonde pappas sida, hade kalas och firade min kusin Jenny förra helgen. ha de bra, vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0