Taylor Momsen slutar som skådespelerska FÖR ALLTID!

Om du hoppades på att se Taylor Momsen komma tillbaka i din tv-ruta (eller kanske på vita duken) så hoppas du förgäves...Taylor har deklarerat att hon tänker sluta med skådespeleriet. För alltid! Som ni redan vet så kommer Taylor inte att återvända till Gossip Girl nästa säsong men vi trodde alltid att det fanns en chans att vi skulle få se henne i rutan igen, hon har ju hållt på med skådespeleriet så länge! Men det verkar som att musikenn är hennes riktiga passion och trots sitt provokativa utseende, verkar Taylor verkligen lycklig med sitt band, The Pretty Reckless.

Här är vad Taylor hade att säga om sitt beslut: " Jag slutar faktiskt med skådespeleri. Jag slutade på Gossip Girl och nu turnerar jag och är i ett band och det är i princip allt jag vill göra. Förhoppningsvis kommer jag kunna göra det i resten av mitt liv". Vi önskar dej all lycka Tay och om du någonsin bestämmer dej för att börja skådespela igen så kommer vi definitivt bli glada över det!
(källa: Elle)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0