Ke$ha i "I kissed a girl"

haha oofta, jag läste en grej på wikipedia om att Ke$ha har varit med i Katy Perry's video "I kissed a girl" , "ah som bakdansare jah säkert" tänkte jag, men när jag kollade på den så var hon med mkt mer än vad jag trodde. här är några bilder på henne ifrån videon + att videon är här under så ni kan kolla där om ni har lust :)

vänster (Ke$ha) - höger (Katy)


mitten (Katy) näst längst te höger (Ke$ha)


näst längst te höger (Katy) näst längst te vänster (Ke$ha)


Ke$ha


vänster (Ke$ha) höger (Katy)


vänster (Ke$ha) höger (Katy)


näst längst te vänster (Ke$ha) en emellan och sen Katy


mitten (Katy) höger (Ke$ha)



har seriöst alltid älskat denna bilden i början av videon! och alltid undrat vem dt e...


har hittat henne, hehe! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0