gött med påsklov, sol & värme!

underbart! nu är det ju nästan sommar! helt fantastiskt! man är ju typ ute hela tiden och allting, skit mysigt. Älskar vädret! hoppas att det är sånt här väder nästa vecka oxå när skolan börjar igen.. :) just nu så gör jag ingenting, jag har precis läst posh24 och nu planerar jag att gå ut lite grann, det är ju fortfarande varmt fast jag får nog ta en övertröja. ikväll ska jag nog inte göra så himla mycket.. och imorn så vet jag inte riktigt, kanske träffa Hanna, och sen så fyller min bror 24år :)
jag kan bara inte sluta lyssna på Lady GaGa's nya låt och sen Big Brother låten! haha så jävla bra! :D
om ni inte har hört dom så tkr jag att ni ska lyssna på dom aso! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0