Film/Slapp-dag

idag så kan jag va ärlig o säga att jag har inte gjort ett jävla skit ! haha :) jag har kollat på film typ hela dagen :) kollade på färdigt på "Cool ideas" som jag började kolla på igår natt. jag började kolla på "Bikini Summer" men wtf vilken skiit :O
och nu precis så började jag kolla på "Dumpa honom!" , men det är ingen idé, filmen är fan mer än 2h och jag ska iväg efter jag duschat :) men ialf, dom här filmerna har jag kollat på idag då :)


as dålig film ! handlar bara om en jävla bok och en slampa, haha xD


den var riktigt bra, så den rekomenderar jag verkligen :) den skulle jag kunna se igen :)


det fanns liksom inget slut på skit-filmen.. typ den sämsta filmen/slutet som jag har sätt någonsin :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0