Min dag

Hallå! Ligger i sängen med världens huvudvärk, mår inte så bra idag i kroppen.. tror jag börjar bli trött på att inte göra något också, börjar skolan nästa vecka så då får man lite vardag igen, ska bli skönt.

Har idag kollat serie och efter kl. 4 så kom älsklingen hit ett tag, mysigt. 
Efter han åkte så gjorde jag en ansiktsmask och har bloggat allt jag legat efter med, så känns skönt att det är klart.

Imorgon så ska jag till frisören o klippa och färga håret, ska bli skönt att bli lite fräsch igen! Och efter det får jag äntligen träffa min älskling igen, saknar honom allaredan🙈

Nu ska jag ta o poppa lite popcorn och kolla på min favoritserie som jag ser om för fjärde gången. Om ni inte sätt den, se den! Huur jäkla bra som helst😃
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0