Ursäkta.. igen!

Hej på er! Nu har jag missat några ynka dagar att blogga, men har inte gjort så speciellt mycket. I söndags så var Kalle och jag hemma hos hans farmor och farfar och åt mat, mycket trevligt! Efter det på kvällen så var vi ute o åt 😊
(null)

(null)

(null)

Denna veckan har jag i stort sätt bara jobbat, träffade Siri en stund igår efter jobbet och gick ett varv på stan o åt Subway. Kul att träffa henne igen, var ett tag sen nu!

Idag efter jobbet så ska jag träffa Hanna, ska bland annat göra naglar, ska bli kul o träffa henne igen med, var ett bra tag sen där också!
Är så trött efter jobbet så känns inte som man träffar någon längre!😅 ja, förutom Kalle då, dock har vi inte sätts sen måndagsmorgon innan jag åkte till jobbet, kvällsvecka för han, så då krockar det med våra scheman så då ses vi inte😕

Trackback
RSS 2.0