Lördagens utgång

I lördags så kollade jag och Rebecca först på Melodifestivalen! Senare så kom Jocke och Victor så drack vi massor och hade kul! Sen så drog vi till Ströget ☺️


Hade sjukt kul där! Och jag hade megahöga klackar o så började de ju snöa också.. såklart😐 så kunde inte gå i dom ute sen utan att halka eftersom det är sommar/höstskor😅

Sen så blev det en väldigt kort efterfest och när Jocke o jag skulle gå ner för trappen då han skulle följa mej till bilen så typ missar jag ett trappsteg i lägenhetstrappan (stentrappa) och ramlar rakt ner, som tur va så tog han emot mej innan jag skulle ramlat med huvudet ner😅
Så vricka till båda fötterna och fått världens blåmärke på knät och även armen kunde jag inte ens lyfta igår... tur man va svinfull, annars hade jag nog fått riktigt ont just när ja ramla! Meen hursom, en svinrolig kväll iallafall 😊👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0