Bästa fredagen ever!

I fredags så blev de lite spontant att gå ut! Hanna o jag började dricka hemma hos mej, sen så drog vi till Hassan på förfest och blev skitfulla! Sen så tog vi en taxi till uteserveringen och tog ett bord och han beställde in allt möjligt och kvällen var igång! Kan säga att minnesluckorna är stora... men de jag minns var att de va en grym kväll! Senare så blev de o dra till Ströget och sen vidare till en 😊 somnade inte förrens efter 5 och klockan halv 9 så kom larmet då mamma skulle hämta mej då jag hade jobb dagen efter, var still drunk när jag vakna, haha! Den typen av bakfylla var grymt längesen man hade! Tror de va typ 2 månader sen man hade just denna baksmälla!! Man kan liksom inte röra sej utan att man mår SKIT. Men men, jobbet väntade så what to do?💁

Har tydligen en bula i huvudet efter helgen också? wtf, inte en aning om vrf?
Och mina VITA byxor var fulla av alkohol och blod, såg de sen😂😂

Bilder från bästa kvällen 👇

Och så är man klantigast i världen och kollar inte när man ställer ner shotglaset och sätter de rätt i ett annat glas på bordet så de går sönder och jag börjar blöda😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0