50 frågor om mej själv

1. Vad heter du? Julia Ceder
2. Hur gammal är du? 20
3. Vart bor du? Motala
4. Hårfärg? Blond
5. Ögonfärg? Blå
6. Hur lång är du? 1,64
7. Kär? Nope
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Vem räknar sånt?
10. Vad väljer du, godis eller chips? Chips!
11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Blogga klart, äta och åka iväg
12. Cola eller Fanta? Cola
13. Vad skulle du gjort utan din mobil? Inte klara mej
14. Dumpat någon? Nej
15. Blivit dumpad? Nej
16. Vad för killar föredrar du mest? Snälla, roliga, sjuka, omtänksamma!

17. Vad har du för mobil? iPhone 6
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Skulle nog göra rätt mycket!
19. Favoritland? Sverige/USA
20. Favoritfärg? Rosa & gul
21. Favoritfilm? Titanic
22. Favoritserie? 90210, One Tree Hill, The OC, Vänner
23. Favoritlåt? Just nu är det "Min Villa"
24. Vad gillar du mest med dej själv? Att jag är en bra vän
25. Vad gillar du minst med dej själv? Att jag litar på för många & fel personer..
26. En person du älskar? Mamma
27. En person du hatar? Tror inte jag hatar någon, mer ogillar
28. Ut och festa eller myskväll? Festa alla dagar i veckan!🎉
29. Saknar du någon just nu? Ja
30. Vad är det bästa som hänt dej? Svårt val
31. Beroende av något? Min mobil, smink, min mamma, mina vänner & att festa!
32. Ditt livs största misstag? Vet inte
33. Har du några tatueringar? Nope
34. Har du några piercingar? Japp, i naveln
35. Vem är mest lik dej? Mamma
36. Har du någon förebild? P!nk
37. Vad ska du göra idag? Åka in till Vadstena o gå på Nostalagin
38. Vad är det värsta du vet? Falska människor
39. Vad är det bästa du vet? Mycket!
40. Vad åt du senast? En Knäckklubba 😆
41. Vad vill du ha just nu? Ingenting
42. Vad köpte du senast? En Redbull + korvbröd
43. Vilka är dina favoritskådespelare? Jennifer Aniston, Mia Skäringer, Hilary Duff, Lindsay Lohan
44. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Lily
45. Om du fick en son nu, vad skulle han heta? Pontus eller Leo
46. Tränar du? Ja, egentligen men haft 3v paus😂 ska komma igång när jag är frisk igen!
47. Vad lyssnar du på just nu? Spotify, just nu: Rihanna - "Consideration"
48. När går du och lägger dej? Väldigt olika, oftast efter klockan 1 har de blivit nu sista tiden
49. Vad är klockan nu? 17.39
50. Är du nöjd med ditt liv? Japp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0