Så Mycket Bättre 🎶👌

Mina favoriter från "Så Mycket Bättre"
👇👇
 
Miriam Bryant var skitbra varje vecka men "The Only One" var bäst av alla låtarna👌
Bästa artisten någonsin i "Så Mycket Bättre😊
 
 
September gjorde typ ba 2 bra låtar i programmet och den bästa va såklart "Mikrofonkåt" 👌
 
 
Även Carola va jättebra alla gångerna, men "Tell Me This Night Is Over" va helt klart bäst!😊👌
 
 
Agnes var bra nästan hela programmet, men bästa låten var "Flowers😊
 
 
Amanda Jenssen var jättebra varje gång hon också men "When We Dig For Gold In The USA" var verkligen den bästa!! 😊
 
 
Lena Philipsson va också jättebra varje gång också, men "Vem Kan Man Lita På?" va fan bäst! 😊
 
 
Petter gjorde 1 bra låt i programmet, o de va "Stockholm I Mitt Hjärta" som va jättebra!👌
 
 
Darin gjorde 3 skitbra låtar i programmet, men den bästa var "En Apa Som Liknar Dej😊
 
 
Laleh gjorde bara 1 bra låt i programmet, men den va superbra, "Ängeln I Rummet👌
 
 
Även Magnus Uggla gjorde bara 1 bra låt i programmet och de var "Jag Och Min Far😊
 
 
I sommar så spelas de in en ny säsong av "Så Mycket Bättre" med dessa artisterna (besviken) 👇
 
Jill Johnson
hon är bra
Danny Saucedo
det kommer bli kul för han är så bra!
Freddie Wadling
vem är du, typ?
Lisa Ekdahl
amen wtf?
Magnus Carlson
inte han från Barbados, nån annan??
Little Jinder
och du är??
Tommy Nilsson
haha okej?
 
Lyssna på min Så Mycket Bättre-lista med mina 38 favoritlåtar från programmet, tryck häär!
 
/love juliiamariahh
Trackback
RSS 2.0