Freddy Kalas på PULS!

I fredags så blev de förfest hemma hos Hanna med henne och Marcus, körde lite drickspel och drack, supertrevligt!

Sen när han och jag skulle dra till tåget så missa vi först bussen och så visste vi att vi inte skulle hinna till tåget på 5 min så liftade med en as schysst kille!










Kom till PULS vid strax efter 12 och dansade o hade sjukt kul! Freddy Kalas sjöng i typ en halvtimma och sen vare vanlig musik igen!
Va på det andra dansgolvet sen med, och där var de låtar allt från "Barbie Girl" till "Jag Ljuger Så Bra" till "My Number One" osv osv! Längesen jag dansade såå mycket på krogen, lätt roligaste utgången på länge!👌
Är jävligt nöjd med kvällen, dock.. haha omg, såg att de va 3-4 min till tåget gick och jag stod och väntade i garderoben, va proppfullt, herregud, den paniken! Fick väskan och bara sprang till stationen (som typ ligger precis bredvid) och hinner med tåget exakt, fyfan vad stressigt!😅✌️ #YOLO 😂😂
Lite bilder från bästa kvällen 👇








/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0