Längre än vad jag tänkt

Då vare dags o sova igen då 😊 så sjuukt törstig hela tin bara så tagit in min vattenflaska, haha!

Denna dagen vart lite längre än vad jag tänkt, skulle slutat skolan 13.50 idag egentligen men hade barlektion och alla glömde bort tiden så kom på sen vid 14.15 att vi redan hade slutat så vi började städa och sådär! sen av nån konstig anledning så fastnade ja o Siri i omklädningrummet, haha 😂
sen så gick vi hem till henne för hon skulle packa träningskläder och lite sådär, så kom inte till gymmet förens klockan 4, då vi egentligen hade tänkt o va klara där 😬 sen när ja kom hem så kollade jag på film o teve med mamma o förstås somna vid teven och så va ja tvungen o duscha o lite sånt, o nu så ligger man här o ska sova så hörs imorgon! Puss o kram 😘

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0