Dag 8: Din favoritsport 🏊


Jag tycker inte om att titta på sport alls, är verkligen inte intresserad överhuvudtaget, men snygga spelare finns det, haha 😉🙊 så jag kommer välja det jag själv tycker är roligast att göra😊!

Men här är mina 4 favoritsporter:
Tennis 🎾
På bilden: Enrique Iglesias ryska tennisspelande flickvän Anna Kurnikova

Fotboll ⚽️
På bilden: Cristano Ronaldo som är sååå jäävla snygg!! snyggaste fotbollsspelaren i hela
världen! 👌
Jag har alltid älskat att spela fotboll också😊

Friidrott 🏆
På bilden: Kajsa Bergqvist , jag har alltid älskat friidrott också, så sjukt kul!😃

Basket 🏀
På bilden: James Lafferty & Chad Michael Murray från världens bästa tv-serie "One Tree Hill" (dom är alltså inte riktiga basketspelare, utan är det i serien bara)!

/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0