Visste du att... Ke$ha var först med färgen?

 
Jag har tänkt på ett inlägg att lägga in jättelänge, bara det att jag har inte orkat lägga upp det och kopiera bilder från musikvideorna osv, men nu gjorde jag det :)
Ända sen P!nk släppte sin musikvideo till "Try" så har jag tänkte varje gång jag ser den att musikvideon är så jävla lik Ke$ha's "Take It Off". Och då ska ni veta att Ke$ha var först med färgerna!
Asså istället för "slagen" dom får mot kropparna så blir det färger istället typ som blod (precis likadant i båda).
Det är ju förstås lättare om man ser musikvideorna då! :)
 
Ser ni likheterna som jag ser?!
 
Ke$ha - Take It Off
 Se Ke$ha's video här!
 
P!nk - Try
Se P!nk's video här!
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0