Sängen

Ligger nu i sängen med värrsta huvudvärk, men..... är ju ledig idag!!:D
Jag fick en kommentar igår om att jag aldrig använder mej av punkter i mina inlägg och att jag nog förmodligen har dåligt svenska betyg? haha!! Bara så att DU vet så ligger mitt svenska betyg jävligt högt, min svenskalärare tror jag kan få hur högt betyg som helst, svenska är förresten mitt starkaste "vanliga" ämne om man säger så!
Jag skriver ju inte liksom på bloggen som jag gör på inlämningar osv på svenskan, herregud! Och när jag skrev det inlägget så var jag as stressad, jag tycker jag skriver med punkter och sånt annars, right? Ps! Kommentera gärna med namn och inte anonym!

Aja.. hmm, glömde nu bort vad jag skulle skriva egentligen, haha...
Hoppas ni får en bra ledig dag då (om ni nu är lediga:))

/love juliiamariahh


Kommentarer
Postat av: G

"svenska är förresten mitt starkaste "vanliga" ämne om man säger så"

då kan ju inte alla andra ämnen vara så värst "starka", eller hur?

Svar: jo jag har bra betyg i alla ämnen ;)
Juliiamariahh

2013-06-06 @ 11:19:54
Postat av: Anonym

Hörde jag F varning ?

Svar: Nej?
Juliiamariahh

2013-06-08 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0