Video! Här avslöjar Taylor Swift officiellt sitt livs kärlek... Typ!

Om du tror att vi kommer att avslöja Taylor Swifts nya romans , ja, då kan du fortsätta läsa - men det är inte riktigt som det låter den här gången. Taylor postade den här lustiga videon herromdagen, där hon börjar med meningen: "Jag skulle vilja dela med mej av en nyhet med er, för jag och en av mitt livs största kärlekar har äntligen bestämt oss för att bli officiella". Och den stora kärleken? Cola light!

Taylor har inlett ett nytt samarbete med märket, och hon är superexalterad över det. "Jag har sagt i flera år att Cola light "förstår mej" och min livsstil. Jag är så spänd över vårt samarbete". Hur mycket Taylor tjänar på kalaset är inte helt avslöjat, men det ryktas om en åttasiffrig summa. Coolt, Taylor! Men vi slår vad om att hon skippar att skriva låtar om det om kärleken går åt skogen.
Källa: Posh24
 
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0