Hatar denna dagen..

Tror aldrig jag känt mej så jävla kränkt, ledsen, sur, arg, sårad & besviken som jag känner mej idag. Vilken jävla dag, tack mamma för att du alltid finns för mej, behövde det idag! Usch vilken hemsk dag, gråtit säkert 4 gnr idag, fast det har jag ju såklart inte visat, tycker det är pinsamt.. shit vilken hemsk dag, men den kommer vara lika sämst imorn också om inte ännu sämre. Nu mår jag inte bra (psykiskt) , verkligen inte, usch vad ledsen jag är... tur att man ska träffa bästa bästisen ikväll med då så blir det nog bättre, men kan inte sluta tänka på det.. några få vet vad det är.. det kommer liksom tillbaks hela tiden och då blir jag ledsen & arg att det hände.. det här har med mitt förra inlägg att göra, förlåt att jag inte bloggat så mkt idag, men har varit för ledsen för det, det som hände förstörde allt... :(

/love juliiamariahh


Kommentarer
Postat av: Anonym

självskada löser allt. skär dig, ta ut den psykiska smärtan på dig själv

Svar: gör inte sånt
Juliiamariahh

2013-01-08 @ 23:08:58
Postat av: Anonym

Bara börja.

Svar: nej vrf skulle jag det? :odet är så sjukt töntigt att göra det, vem är du förresten "Anonym" ? :S
Juliiamariahh

2013-01-09 @ 09:04:15
Postat av: Sabina Forsberg

dryg kommentar utav "anonym"
fyfan

Svar: aa jag vet :osa ju bara att jag var ledsen :o
Juliiamariahh

2013-01-09 @ 18:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0