Äntligen fredag!

Imorse var en skit bra morgon alltså! Var inte något som helst trött imorse och sen så vart jag klar idag och hann äta frukost och allt :) hmm.. det var något annat jag skulle skriva med... eeh.. aja, slutar ca 12.15 idag och nu så kollar vi på film på lektionen sen sista lektionen är svenska som är nästa sen, vi fick cd 5 min rast nu och det var bra för då kan jag blogga sötisar!!! Idag ska jag köpa chokladboll i caféterian eftersom det är FRIDAY!!
Ska till stan sen för att träffa Hanna senare :) aja, skriver mer senare, puss!

Ett stort grattis till fina Nicole Richie som fyller 31 år idag med! Hoppas du får en toppendag!! :D

/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0