Kan man bli sjuk av att ha blöta kläder på sej?

Kan man verkligen bli de? Det är sjukt kallt iallafall, fast har det bara på ärmen, men orkar inte ta av den, fattar inte ens varför jag skrev det ? haha xo

aja, just nu så sitter jag och äter popcorn och dricker vatten, sitter vid msn och lyssnar på melodifestivalen 2012, just nu Youngblood, och idag har jag typ inte gjort så himla mycket. skolan började ju idag efter helgen oxå då.
ska prata lite om melodifestivalen- andra chansen då, tycker det verkligen var helt jävla fel som gick vidare, det skulle varit Youngblood och Andreas Johnson tycker jag verkligen. Men aja, finalen ska väl bli ganska spännade iallafall. Ulrik är dåligast iallafall, haha! Kanske skriver något senare, puss!



/love juliiamariahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0