Eric Saade på 7an ( tv4+ ) om ca 15 minuter :)!

På kanal 7 snart så börjar säsongsstarten av
"Allsång På Gränsen" - Allsang på grenden som norkarna säger, hehe :D
Eric Saade (Timbuktu & Pernilla Wahlgren oxå) är med i första programmet och det är ju självklart att jag ska kolla på det då! Kollade om det var några mer bra artister under säsongen och det är bara i sista avsnittet som Carola och Charlotte Perrelli kommer att vara med i, det ska jag se oxå,annars ska jag inte se något avsnitt. Det kommer att vara varje torsdag klockan 20.00 på kanal 7 :) eller om ni väljer att kalla det för tv4+ som jag gör det, fattar inte liksom varför man ska döpa om det?
Aja, det är första gången jag kollar på det här programmet överhuvudtaget, kollade bara nyss på ett klipp från Eric Saade när han var där förra året och sjöng "Popular" som ni kan lyssna på här nere sen :)
Haha undrar om Eric kommer att få sjunga någon allsång! Fast han får nog isf ta en svensk, för vi i sverige har ju på andra språk på "Allsång På Skansen" ... tror jag iallafall? hehe :D
Puss på er, ha en fortsatt fin och varm dag! Har solat lite idag med :)
 
 
 
Haha så jävla illa! Det är engelsk text på låten,alla fattar väl engelska eller? Det är väl skillnad om låten hade varit svensk och norskarna hade översatt den då.. eller hur?
 
Han kommer nog sjunga med norka Tone som han turnérnar med just nu tror jag nog :)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0