No headline..

Hej! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. sitter i soffan och gör typ ingenting, Hanna kollar på tv. Känner mej lite uttråkad idag, finns inget att göra på datorn, vill ha sol & varmt. Idag är det precis 3 veckor kvar tills skolan börjar. Idag tror jag inte att det kommer att komma något kändisnytt på bloggen (alltså när jag skriver bara om en artist som t.ex igår - Nicki Minaj).
Idag ska jag lyssna på Nicki Minaj hela dagen tror jag :)
Förlåt för att det inte kommer någon "dagens outfit" , tog en förra veckan men har inte orkat ladda upp den och sen så hade jag glömt bort det oxå, kommer nog ev. en på torsdag eftersom att jag ska till Skänninge Marken och kolla lite där
och KÖPA GODIS! haha :) nu kom det lite sol igen men det är inte varmt iallafall. Idag blir det väl bara en filmdag antar jag.. Ni får ha det så bra så kanske jag bloggar ikväll igen! Hejdå :)
kopierade den eftersom att jag tyckte att jag pausade så bra på youtube,
för att hon vart så fin!<3
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0