Försenade bilder från tjejkvällen hos Olivia! :)

Hej igen! Sitter hemma just nu och tänkte lägga in lite bilder & videos från när vi var hos Olivia herromkvällen som jag berättade om ! :)
 
Vi spelade något spel som man skulle ha en sånhär blå runt huvudet och sen ett kort så skulle de andra ge lettrådar typ och sen så gissar man, jag vann! :)
 
Olivia :)
 
haha Hanna ;p
 
Hanna lagar mat och Olivia.. ja.. cp:ar sej haha xD !
 
Jag dukade :)
 
 
 
Min mat :D
 
Hanna :P
 
 
Olivia och jag :)
 
Gruppbild innan vi skulle ut :)
 
sötis Hanna! :D
 
 
haha Olivia frågade om hon skulle lägga sej i buskarna och haha det gjorde hon ju för vi sa ju ja, haha xD
 
Jag tog en bild på Hanna :)
 
Hanna tog en bild på mej :)
 
Tog en bild själv och hahaha det var Hanna bakom! XD
 
Hanna och Olivia gungade,eller jag gjorde det oxå från början, men aja :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade kul :D
fick ju inte allt roligt på film :)
 
/love juliiamariahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0