Lite blandat...

om t.ex nyår och sånt!


Just nu så sitter jag hemma hos Hanna och gör inte så speciellt mkt, spelade monopol nyss och jag ska sova här inatt. och imorn så har jag inget planerat än! :)


mitt nyår: de var jätte kul och sånt! Jag var med Hanna och hennes släkt, och hon har ett jätte gulligt kusinbarn me! Tyvärr inga bilder ifrån festen.. sorry, inte ens på hur jag var klädd då och sånt,, blev inte så, men hade ju min lila klänning som jag köpte sist då jag visade den för er och under vanliga nylonstrumpor :) mitt nyår var bra iallafall.




Årets bästa låtar från 2011 enligt nyheter24
1: Veronica Maggio - Jag Kommer
2: Britney Spears - Till The World Ends
3: Adele - Someone Like You
4: Lady GaGa - Judas
5: Tove Styrke - Call My Name
6: Loreen - My Heart Is Refusing Me
7: Lady GaGa - Born This Way
8: Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
9: Jennifer Lopez - On The Floor
10: Maroon 5 feat. Christina Aguilera - Moves Like Jagger
11: Rihanna - We Found Love
12: Laleh - Ängeln I Rummet
13: Avicii - Levels
14: DEV - In The Dark
15: Aqua - Playmate To Jesus
16: Love Generation - Dance Alone
17: Eric Saade - Popular
18: Linnea Henriksson - Väldigt Kär/Obegripligt Ensam
19: Rihanna - S&M
20: Amanda Fondell - All This Way
21: Mohombi feat. Nicole Scherzinger - Coconut Tree
22: Bruno Mars - Grenade
23: Anna Ternheim – The Longer The Waiting (The Sweeter The Kiss)
24: Sophia Somajo – Wristcutters Inc.
25: Jessie J – Domino
26: Swedish House Mafia – Save The World
27: Maskinen – Krossa Alla Fönster
28: Den Svenska Björnstammen – Vart Jag Mej I Världen Vänder
29: Rebecca & Fiona – Bullets
30: Lana Del Rey – Video Games



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0