Övernattningen

hejhejj! jag har varit ganska så upptagen under dom här dagarna med bland annat att vara ute och sola! haha :) men självklart ska ni få se lite bilder ifrån övernattningen med klassen ifrån fredags till lördags!


Felle och Olivia dukar


Olivia


Hanna skär sallad


Jennifer, glad som vanligt :D




haha olivia ;)






Felle ville inte vara med på bild xD


Jennifer






Söta Hanna :)








halva jag & olivia :)




så jävla fint!








här uppe sov vi sen :)






jag skötte pommesen (y'


Felle


Jennifer


jag fick dej på bild Felle!








Hanna & jag






min hand :)




Jocke






Sebbe grillade


maten... skitgod!




Felle


Hanna och Olivia


Jocke och Hannas madrass xd


Olivia prövade Jennifers byxor xD


dagen efter, städning


jag väntar på Hannas föräldrar som ska köra hem hanna och mej :)

slut med bilder, aja, det var kul, ha de bra hejdå! <3

Trackback
RSS 2.0