Idol: Kvalveckan

Bättre sent än aldrig med detta inlägget känner jag! Kvalveckan i Idol var ju förra veckan, och jag hann endast blogga om en av dagarna. Här kommer resten av dagarna också om vad jag tyckte o så 😊
 
Tisdagen 19/9
Jag tyckte att Gabriel och Chris var bäst.
Vidare gick: Gabriel och Chris.
 
 
Onsdagen 20/9
Jag tyckte att Amanda, Selina och Jemima var bäst! Såå himla tråkigt att just Selina inte gick vidare. Hade hoppats på att hon skulle komma långt!
Vidare gick: Erika och Jemima.
 
 
Torsdagen 21/9
Bäst var Sebastian och Kevin (O). Jack skulle varit bättre med en annan låt. Joakim och Magnus söög verkligen.
Vidare gick: Joakim och Kevin (O).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0