20 frågor om mej och livet (lånad från Viktor Frisks blogg)

1. Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken! Men använder typ bara 2-3 stycken både när jag sover själv och med älsklingen.

2. Hur många landskap har du bott i? Bara ett.

3. Vilka städer har du bott i?
 Jag har endast bott i Motala.

4. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Helst strumpor, fast barfota är mysigast på sommarn.

5. Är du social? Ja, det är jag. Kan ibland även vara lite för social o pratsam, haha!

6. Vilken är din favoritglass? Carte d'or jordgubbsglass med små maränger i. Såå himla god!!


7. Vilken är din favoritefterrätt? Vet inte riktigt, men jag är ju mycket för tårta.
 
8. Tycker du om kinamat? Nje..
 
9. Tycker du om kaffe? Nej, jag har inte lärt mej än.
 
10. Vad dricker du till frukost? En smoothie eller typ mjölk.
 
11. Sover du på någon särskild sida? Ja, höger sida är ett måste!!
 
12. Kan du spela poker? Nej.
 
13. Tycker du om att mysa/kela? Självklart.

14. Är du en beroendemänniska? Ja, är ju sjukt beroende av min telefon t.ex. Och även musik, smink, och att alltid ha fixade gelénaglar, och självklart min pojkvän kan jag inte va utan, saknar honom när jag precis åkt ifrån han. Så ja, jag skulle lätt säga att jag är en beroendemänniska, av alla typer.


15. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope.

16. Vill du ha barn? Ja självklart.

17. Kan du några andra språk än svenska? Engelska är jag rätt duktig på.

18. Har du någonsin åkt ambulans? Nej aldrig.

19. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skor skulle jag nog säga. Även alkohol och utgångar och utemat lägger jag även väldigt mycket pengar på.

20. Äger du dyrbara smycken? Några, inte så värst många. Blir aldrig att jag använder dyra smycken då jag är rädd att tappa bort/ha sönder dom.

Trackback
RSS 2.0