This little things

Hej på er igen! Har verkligen heela veckan bara varit med min underbara pojkvän, och jobbat såklart, inte hunnit med så mycket annat! Veckan har ju gått superfort iallafall kan man verkligen säga, redan fredag imorgon liksom. Har haft en bra vecka.
Denna helgen så blir det att festa imorgon (tror jag) och på lördag så är det 25-års fest och på söndag så ev. det blir en liten biodejt med älsklingen. Återstår o se vad helgen har att bjuda på!
 
Idag har jag haft med mej världens godaste lunch till jobbet! Alltså finns det något godare än just smörgåstårta?! Tror ikke de va?😏
(null)
 
Har även nu på kvällen testat mitt nya silverschampoo, "Fudge" någonting som är så populärt! Beställde det från Copacopanda meen är inte 100% nöjd. Dock lite mitt eget fel då jag hade i det lite för länge😳 stod 5 minuter och jag tog 10 för tänkte att det inte skulle ta något annars.. men jodå, det gjorde det. Blev lite nyanser av grå och även.. lite lila, haha! De va inte riktigt meningen med de lila. Håret har ännu inte torkat helt än så fårse hur det ser ut då, hoppas på de bästa🙊
 
(null)
Idag efter jobbet när jag skulle hem o hämta mina saker hemma hos Kalle, han var inte hemma men innan han åkte iväg så hade han lämnat en liten lapp vid mina saker, alltså huur gullig😍 de små sakerna betyder mer än vad man tror❤️ vi har även 4 månader ihop idag, whoop whoop👏 grattis till oss😃
Men nu tänkte jag ta o sova o hoppas på att jobbdagen går fort imorgon så det blir kväll och jag får träffa Kalle igen 😊
Godnatt på er!
(null)
 
 
Trackback
RSS 2.0