Melodifestivalen . Finalen - mina tippningar & förhoppningar

Har tippat lite så jag tror och hoppas att det kommer att gå ikväll! Ska bli såå himla spännande vem som tar hem de eftersom att jag tror det kan bli jämt! Är ju antingen Wiktoria, Robin eller Mariette som tar hem detta. Hoppas på ett bra resultat efter kvällens program :)
 
Såhär TROR jag faktiskt det kommer gå:
 
(tror på både 1:an, 2:an och 3:an att vinna men mest Wiktoria)
 
Vinnare) Wiktoria - "As I Lay Me Down"
2) Robin Bengtsson - "I Can't Go On"
3) Mariette - "A Million Years"
4) Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia - "En Värld Full Av Strider"
5) Anton Hagman - "Kiss You Goodbye"
6)  Nano - "Hold On"
7) Ace Wilder - "Wild Child"
8) Benjamin Ingrosso - "Good Lovin"
9) Lisa Ajax - "I Don't Give A"
10) FO&O - "Gotta Thing About You"
11) Boris René - "Her Kiss"
12) Owe Thörnqvist - "Boogieman Blues"
 
Såhär HOPPAS jag att det går:
 
Vinnare) Robin Bengtsson - "I Can't Go On"
2) Wiktoria - "As I Lay Me Down"
3) Mariette - "A Million Years"
4) Ace Wilder - "Wild Child"
5) Jon Henrik Fjällgren feat. Aninia - "En Värld Full Av Strider"
6) Anton Hagman - "Kiss You Goodbye"
7) Benjamin Ingrosso - "Good Lovin"
8) Lisa Ajax - "I Don't Give A"
9) FO&O - "Gotta Thing About You"
10) Nano - "Hold On"
11) Boris René - "Her Kiss"
12) Owe Thörnqvist - "Boogieman Blues"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0