Förändring

Hej igen! Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men har uppdaterat er rätt så mycket nu i inläggen innan😉

Har inatt sovit 2h o de va uppgång vid 4 imorse.. då vare dags för jobb igen 7.30 - 16.00 🔫 har verkligen mått SKIT exakt hela dagen! Mått illa, mega ont i huvudet och känts som jag ska svimma hela tiden, hemskt har jag verkligen mått.. och gör det fortfarande 😞 ska snart gå o sova så jag mår bättre tills imorgon! Varit en sån sjukt jobbig dag... längtar såå himla mycket till helgen (fyller år🙊🙊)
Ser fram emot det 😃

Ser även fram emot nästa vecka då jag äntligen bokat tid hos frisören för storförändring🙈 ni får se nästa vecka men det är något jag velat göra super länge 😍🙈 fett nervös!!😳

Men nu kan jag knappt se längre då jag är så hiimla trött... funderar på att gå o sova, godnatt på er 😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0