Idag

Hej🙈 denna veckan har jag verkligen varit kass pĂ„ att blogga! Men Ă€r sĂ„ trött nĂ€r jag kommer hem o sĂ„ och sĂ„ missar jag bara mer o mer dagar pĂ„ bloggen.. mina inlĂ€gg under Ă€r dock sĂ„ jĂ€vla trĂ„kiga mĂ„ste jag sĂ€ga, men ska nu försöka att skriva lite mer o sĂ„!


Men idag sĂ„ blev de sista dagen i Förskoleteamet dĂ„ jag blivit superönskad att komma tillbaka till DansĂ€ter dĂ€r jag var innan jul! SĂ„ frĂ„n och med imorgon börjar jag dĂ€r 😊 men trivts jĂ€ttebra med teamet iallafall mĂ„ste jag sĂ€ga👌

Efter jobbet idag sĂ„ var jag och kusinen o Ă„t pĂ„ Sjöglimten, sĂ„Ă„ himla gott o trevligt var det😊👌
Och nu ligger jag i sĂ€ngen med Charlie o kollar pĂ„ film, ska sova sĂ„ jag kommer upp imorn! Lite lĂ€ngre för mej o Ă„ka imorn Ă€n vad de varit tidigare i veckan, godnatt!😊


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0