Hej

Har idag bara suttit vid datorn och bloggat! Råkade radera inlägget under TVÅ GÅNGER, så suttit längre än vad jag behövt, var sjukt arg, men nu är det uppe, men ändå!😒


Har ett sista inlägg som ska in nästa vecka (förmodligen) och det är hur mitt år har varit i bilder & text! Men hinner inte börja med de nu och gå igenom allt, tar det någon dag nästa vecka när jag känner för det 😊
Och juste! Mina nyårslöften ska upp också, har skrivit ner dom och faktiskt hållit alla änsålänge, men det kommer det också 😉

Nu ska jag upp o duscha och sen börja fixa mej för kvällen då det blir fest med Angelica och några okända människor😂
Hoppas ni får en bra fredag så kanske vi hörs senare! 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0