Blogging

Hej! Tänkte idag slänga in ett inlägg till er under min lunchrast, men internet var så segt så kom knappt in på bloggen😁


Men har idag jobbat och sen så var jag hos en jag ska börja jobba med nästa vecka inom förskoleteam, hämtade där ett schema om vart vi ska va då man är på olika varje dag 😊
Efter de så hämtade jag upp Hanna så åkte vi till MAXI o handlade lite kvällsmat och så blev de o gå in på andra säsongen av "SKAM" , tycker redan den blir bättre o bättre, säsong 2 är bättre än säsong 1 😊👌

Och när jag kom hem ifrån henne runt 20.30-ish så spela jag lite Sims, och nu så sitter jag och gör ett blogginlägg som strax kommer in, sen ska jag upp o kolla på "Sex And The City" innan jag ska sova, börjar 9 imorgon, och slutar 12 o sen efter så ska jag faktiskt jobba på dagiset på min gamla skola, spännande! Men vi hörs nog inte mer ikväll så godnatt på er😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0