Lite update

Jahopp, då har man gått o blivit sjuk igen då.. blir så jävla trött på de😐🔫 för 2veckor sen hade jag maginfluensa, frisk 1 vecka (hade dock hosta och förkyld) och förmodligen i lördags kom febern och håller fortfarande i sej.. går upp o ner och vaknar typ mellan 3 och 4 varje natt och kan sen inte somna om då jag har antingen svinont i huvudet eller ont i en tand där förkylningen satt sej.. igårmorse trodde ja jag skulle dö av huvudvärk, testade allt men efter 2 FUCKING TIMMAR FÖR LÄNGE gick migränen över😒 och imorse mellan 4.30 - 7.45 låg jag med tandvärk och somna efter 3h sen.. har de hemskt nu ska jag säga er..

Maten jag äter smakar ingenting då jag tappat både smak & lukt..
Vill bara bli frisk...😔

Påtal om något helt annat så började ju Paradise igår, tyckte att de var riktigt bra 2 första avsnitt! Bättre än förra årets början, tror denna säsongen kan bli bra, det är roligt folk och änsålänge inte så mycket folk man stör sej på😅 kommer väl, kanske.. 😆
Men är taggad för kvällens avsnitt 😊


Pappa kom inatt hem från Spanien vilket var kul då man saknat honom efter 1 vecka 😊

Ligger nu och kollar på Carola och försöker ta de lugnt så min fkn feber ska försvinna😐
Uppdaterar senare, ska visa min shopping också som ja såklart har glömt😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0