Grattis vännen!

Igår så fyllde min fina vän år! Grattis Hassan! Har haft en så gryym sommar tillsammans, så himla bra och snäll vän 😊❤️
Lite bilder från denna SJUKA sommar👇

Det var denna dag allt började😂

Jani.. denna kvällen började klockan 12 på torget (Chill Out's uteservering), jag, Angelica, Billy och Hassan ONLY, han beställer in 40 shots, 2 champagneflaskor och 12:a Redbull Vodka😅 klockan 1 stängde de och de va tomt på bordet när vi drog, svagt minne från kvällen, minns bara lite vad jag gjorde, men tänker inte avslöja hahah😂😂 men vi tappa bort varandra iallafall, men en kväll to remember iallafall för många folk... hahah😅

(OBS! Hade denna outfiten, asså skorna o gå i när man stallde sej upp o skulle gå på kullerstenen på torget😂)

Tror tyvärr vi tänker samma tanke om mina ögonbryn på vissa bilder😅🔫 bytte form och stil hela tiden, aja, gjort är gjort😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0