Bra helg!

I fredags så var jag ju i Ullared, men när jag kom hem så duscha jag och så åkte jag till Kalle direkt, så har ännu inte packat upp allt, ska göra det när jag kommer hem från jobbet idag.
Linda var hos oss o kollade film i fredags, dock så somna Kalle direkt så blev bara hon och jag som kollade😂

I lördags så gjorde vi ingenting direkt, bara tog det lugnt, somna i soffan på kvällen sen, haha så pigga vi är va?!🤣

Och igår så var vi på stan och åt lunch och kollade i lite affärer, och på kvällen så var vi hos Kalles moster o kusin o fikade, supertrevligt!
När vi kom hem igen så klädde vi granen, haha inte garvat så mycket på länge kan jag säga!😂
(null)

(null)

(null)

(null)

Är supernöjd med helgen kan jag verkligen säga, få vara med han som jag älskar mest i hela världen, vad kan va mer underbart?😍
(null)

(null)

Trackback
RSS 2.0