Or not...

Var igår o hämtade ut ett paket från Nelly, besviken som fan tyvärr.. inget passade, ska visa de jag beställde o förklara vad de är för fel på dom😒😅

Sist jag beställde så beställde jag denna i storlek S och den satt sådär, denna gång tog jag den i storlek M och den var jättestor! Såg jättesäcklig ut på mej😕 besviken!

Såg inte alls ut som på bilden! Va ju mjukistyg i dom! Trodde de skulle va hårt tyg men nej...

Dessa är nog inte bara jag som är negativ på! Dom är supertrånga i vaderna, eller benen överhuvudtaget och jag har ju inte stora ben eller så, och tydligen så är alla likadana för läser man kommentarena så skriver alla likadant! Dom måste ju ha testat dom här på supersmala modeller och inte vanliga människor, för om man har typ bara lite större ben än mej så kommer man ej kunna ha dom! Dåligt eftersom dom är asfina...

Samma med dessa tyvärr som förra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0