Hitta nåt test😂

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Har inget ex men av dom jag varit på g med, nej.
2. Är du singel? Japp
3. Är du player? Nej
4. Har du syskon? Ja, 2
5. Första personen/personerna du vänder dej till? Hanna och mamma och Linda
6. Favoritgodis? Äter knappt godis😅
7. Vad drack du senast? Fanta
8. En som du inte kan leva utan? Kan inte bara säga 1, familjen och vännerna❤️
9. Hur många kan du berätta allt för? Hanna och mamma, är dock väldigt öppen av mej så har inte så mycket hemligt
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Tror jag inte
11. Har du pussat någon senaste veckan? Ja🙊
12. Favoritlåt? "My Heart Will Go On" (Céline Dion) och "Don't Speak" (No Doubt) alltid.
13. Har du något som hör till ditt ex? Nej
14. Är du kär isåfall i vem? Inte längre
15. Favoritfilm? "Titanic" och "Pretty Woman"
16. Favoritfärg? Rosa, gul & orange
17. Bästa vän? Hanna och mamma❤️
18. Favoritprogram? Paradise Hotel & Mello
19. Är du svensk? Ah
20. En person du saknar? Min bror i Göteborg
21. Vart bor du? På landet
22. En underbar person? Gustav😹
23. Sex personer som du älskar? Wierd fråga, familjen och nära vänner
24. Vart är du nu? I mitt rum i min säng
25. Röker du? Usch nej
26. En person som betyder mycket för dej? Samma frågor hela tiden, familjen o vännerna fortfarande
27. Vem kan du berätta allt för? Mamma och Hanna
28. Favoritdjur? Katt
29. Hur lång är du? 165
30. Vem gillar du? Min katt
31. Födelsedag? 10 juni 1996
32. Vill du flytta, isåfall vart? Nej bor så bra här hemma😂
33. Vad lyssnar du på just nu? "Happy Birthday" - Flipsyde
34. Har mest minnen med? MÅSTE nog fan va Hanna, har sååå sjuuka minnen ihop 😂😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0