1 day to go

Hallå på er! Har idag haft en rätt fullspäckad dag! Skulle egentligen till AF men slapp de, ska dit imorn ist, så slapp inte helt 😂

Så istället så var jag på stan med Hanna och så köpte vi med oss fika hem o fikade o prata, mysigt! Efter de så åkte jag till Billy som jag inte träffat på typ 2 -3 månader?! Sjukt kul att träffa han igen! Så vi pratade massor, åkte hem runt 8! Då så blev de o halvstäda rummet och sen hamnade jag direkt i min säng med datorn och lite musik👌

Ska strax gå o ta dän sminket och kolla ett avsnitt innan jag ska sova 😊 tagga fredag imorgon!! Ser ut som jag blir ledig så de blir utgång med massa folk 😃 blir nog en bra helg tror jag nog ☺️👌


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0